selamat siang - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sanne Evers - WaarBenJij.nu selamat siang - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sanne Evers - WaarBenJij.nu

selamat siang

Door: sanneeversinindonesie

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Maart 2012 | Indonesië, Batavia

De eerste hele dag in bali zit er alweer bijna op, het is nu kwart over 6 maar ik ga vroeg slapen want ben nog steeds heel moe.
Morgen beginnen de lessen!!
Ik heb deze week iedere ochtend vrij en op dinsdag en donderdag ochtend krijg ik les in indonesisch!
Gelukkig hoef ik niet alleen les te geven maar altijd met iemand die er al langer is.
De mensen zijn super lief hier, de meiden die hier werken willen alles voor ons doen en overal met ons heen op hun scooters.
De kinderen zijn heel nieuwsgierig, ze kijken naar ons net alsof we een attractie zijn!
Ze moeten telkens lachen om mijn rode wangen ahaha.
Komen ze heel verlegen vragen: what your name? Dus ik zef: Sanne and what your name? Zeggen ze iets wat ik niet kan verstaan en dan gaan ze lachen en rennen ze weer weg.
De kinderen komen hier ook in het weekend, vrijdag en zondag is er traditionele dans les die ik vandaag heb gezien en op zaterdagen is er yoga waar ik ook aan heb meegedaan.
Vanochtend ben ik met het duitse meisje wat hier is alisa naar het strand geweest ongeveer 5 minuten lopen. Was een zwart strand super heet aan je voeten en het water was gewoon warm.
Was wel een leuke strandtent waar je lekkere milkshakes kan drinken en ligbedden hebt.
Super veel beestjes (en beesten) hier, ben echt al zo'n 20 x gebeten of geprikt helaas.
Het is super warm zweterig weer en ik vind het spicy eten niet zo lekker maar ik heb vandaag gewone noodle soep op die smaakte heel goed!!
Ga ff proberen of ik wat foto's van hier kan uploadenen dan ga ik eens uitzoeken waar ik aankomend weekend heen wil gaan!
V

  • 11 Maart 2012 - 11:52

    Juud:

    Hi Sanne,

    Kan me voorstellen dat je nog heel moe bent van de reis en alle nieuwe indrukken die je op doet. Maar zo te lezen heb je al veel gedaan en geweldig dat de andere meiden zoveel doen en zo aardig zijn! Zal wel heel apart zijn geweest om een zwart stand te hebben bezocht, goed om te lezen dat de strandtent leuk was. Kun je daar nog eens naar toe om lekker te chillen ;-)
    Leuk dat je al wat kinderen hebt gezien en spannend dat je morgen echt gaan beginnen!
    Slaap lekker en voor morgen heel veel succes gewenst!

    Liefs en xxxxx Juud en een knuffel van je kleine vriendje.

  • 11 Maart 2012 - 11:57

    Ingrid:

    Halo lieve dochter.
    Wat een mooie veranda en wat is alles groen!
    Werkt de muggenstift niet? Toch maar een klamboe kopen misschien.
    Selamat malam met een kus van je moeder

  • 11 Maart 2012 - 12:08

    OMI EVERS:

    Dag Sanne,Wat fijn weer te lezen wat je allemaal al gedaan hebt, super veel in die korte tijd.Mooie foto's. Ziet er
    allemaal heel goed uit!!!! GROEN........
    Spannend morgen je eerste lesdag, Wat leuk ook dat ze alles voor je willen doen.
    Ik wacht weer met spanning naar je volgende belevenissen. Liefs Omi xxxxxx

  • 11 Maart 2012 - 13:43

    Myra:

    He lieverd leuk alweer je tweede reisverslag. En leuk al die foto's, je zit daar volgens mij helemaal prima! Gelukkig maar. Veel plezier morgen met je eerste lesje en ik kijk uit naar je volgende verslag dikke kus Myr

  • 11 Maart 2012 - 14:05

    Mirjam&Jan:

    Hoi Sanne, geweldig zo'n avontuur, geniet ervan! Hoorden net van Harry dat je daar 6 weken zit, meteen gekeken. Leuk om je te kunnen volgen. Het ziet er allemaal geweldig uit en heerlijk dat warme weer. Het begint hier nu ook een beetje te lenteren, zitten vandaag voor het eerst buiten in de tuin. Veel plezier en tot de volgende X.
    Liefs uit Arnhem!

  • 11 Maart 2012 - 14:48

    Mirjam:

    Ziet er goed uit, Sanne. Vooral die klaslokaaltjes zijn bijzonder...gewoon buiten! Succes morgen met je eerste les. Liefs van ons.

  • 11 Maart 2012 - 14:59

    Marina:

    BESAR!
    oftewel in het Nederlands
    GEWELDIG!
    (zou hier ons woord bizar vandaan komen?)
    Het ziet er prachtig uit
    Liefs,

  • 11 Maart 2012 - 17:01

    OOT:

    Als ze naar je naam vragen en dat doen ze weken lang overal, zeg dan dat je KETUT heet. Dan liggen ze krom.

  • 11 Maart 2012 - 17:58

    Aletta:

    Hee San! wat leuk alweer een 2de verslagje! Mooi dat het allemaal leuk is, veel succes met je eerste 'echte' dag morgen en kijk uit naar het volgende verslag! kusjes ps leuk dat je foto's hebt geupload, nu heb ik een indruk waar je zit:)!

  • 13 Maart 2012 - 17:54

    Marina:

    Ha Sanne
    Zijn de eerste dagen bevallen en kan je een beetje wqennen? Wel intensief denk ik. Hopenlijk houd je ook nog een tijd en vooral energie over om leuke dingen te doen
    Succes, Marina

  • 14 Maart 2012 - 08:14

    Ingrid:

    Hai Liefie, ik hoop dat de internetverbinding gauw weer de lucht in gaat,dan is het onweer ook voorbij en kunnen we weer genieten van jou verhalen!!! XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Vrijwilligerswerk Bali & Java

Recente Reisverslagen:

22 April 2012

laatste dag in indonesië

15 April 2012

miss Ayu

11 April 2012

bye bye slukat

02 April 2012

Kuta

26 Maart 2012

lovina
Sanne

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 13070

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 21 December 2014

Studeren in Maleisië

09 Maart 2012 - 24 April 2012

Vrijwilligerswerk Bali & Java

Landen bezocht: