Kuta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sanne Evers - WaarBenJij.nu Kuta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sanne Evers - WaarBenJij.nu

Kuta

Door: sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 April 2012 | Indonesië, Batavia

En zo sta je alweer aan het begin van je laatste lesweek, voor ik het weet heb ik mijn laatste les alweer gegeven en zit het werk er helaas alweer op. Het is toch echt ongelovelijk hoe snel de tijd voorbij gaat!!
Ben weer bij mijn "thuis" op Bali naar een weekendje in het overvolle Kuta. Mijn eerste weekend helemaal in mijn uppie is prima bevallen. Moest de eerste dag wel ff wennen natuurlijk. Ik werd gelukkig met de taxi heel dicht bij mijn hotel afgezet dus dat was makkelijk te vinden. Kreeg bij het in checken te horen dat ze vol zaten en dat ik helaas een upgrade kreeg naar een hotel met warm water douches en Airco op de kamer en een zwembad ; geen probleem natuurlijk!
Kuta is zo druk met mensen die komen om te surfen en te feesten, niet normaal. Ik kom daar niet voor dus de eerste nacht vroeg op bed geen oog dichtgedaan met alle herrie die de mensen die gingen stappen maakte. Verder was het wel een relaxed weekend want het enige wat je daar kunt doen is zwemmen en shoppen. Ben benieuwd hoe ik alles weer mee terug ga krijgen haha. Verder wel een leuk tripje naar tanah lot gemaakt vanuit Kuta, een tempel op een eilandje heel dichtbij de kust. Helaas was het water mij een beetje te hoog dus ben er niet binnen geweest maar het totaal plaatje vanaf de kust was al erg mooi. Vandaag vroeg vertrokken richting slukat, eerst nog een stop gemaakt bij de carrefour om wat eten in te slaan die toch wat verder weg was dan ik dacht dus dat was een flink stukkie lopen. Vanaf daar kon ik gelukkig de bus pakken en werd door de chauffeur hier opgehaalt bij de bushalte. Nu de andere meiden waarmee ik de kamer deelde weg zijn heb ik een grote kamervoor mij alleen, gelijk het grootste bed in gebruik genomen natuurlijk!
Morgenochtend weer verder met my village!!

  • 01 April 2012 - 17:11

    Mirjam:

    Hee, ben ik de eerste met een reactie? Wat maak je zo toch veel mee, hé? Geniet van je laatste week op Bali. Groetjes uit Wijchen!!!!

  • 01 April 2012 - 18:32

    Ingrid:

    hai liefie, geniet nog even van die giechelende kids!!!! Ben benieuwd wat je allemaal mee naar huis sjouwt. xxxx mamsi

  • 02 April 2012 - 06:24

    Roselie:

    Zo, alweer de laatste week. Geniet nog van Bali en dan op naar Java. Toch? Het is dus nog lang niet voorbij.
    Leuke foto's trouwens. Krijgen we ook een idee hoe het er uit ziet. Veel plezier!!!!!

  • 02 April 2012 - 08:37

    Juud:

    The time flies when you're having fun :-) Zo te lezen heb je weer een hoop gezien, gedaan en gekocht! Boffen hoor dat je een upgrade kreeg zodat je lekker kon genieten van allerlei, alleen balen dat de feestgangers een beetje rumoerig waren. Lijkt me raar om daar een carrefour te zien, dat link je toch aan Frankrijk. Heel veel succes en plezier met je laatste lesweek en ik ben heel benieuwd wat je plannen gaan worden voor de laatste twee weken.

    Liefs en xxxxxx-jes, Judith en je kleine vriendje

  • 02 April 2012 - 11:54

    Marina:

    Zelfs in Spanje kan ik je nog volgen en genieten van al je spectaculaire ervaringen. Leuk hoor. Wat goed dat je zelf ook zo veel onderneemt. Je haalt er wel alles uit wat er in zit, alleen of samen met anderen. Je bent een echte wereldreizigster geworden.
    Straks nog en paar weken Java..........
    Geniet nog
    Liefs

  • 02 April 2012 - 12:35

    Myra:

    Je bent echt een toppertje, zo helemaal in je uppie daar!!! Geniet van je laatste lesweekje. Heel veel liefs myr

  • 03 April 2012 - 06:08

    Oma Evers:

    Dag Lieve Sanne,
    Weer genoten van je verhaal.Wat heerlijk die up-grade kamer. Boffen hoor!!! Ik had al gehoord dat Kuta erg druk is, nu dat blijkt ook wat je schrijft. Alweer je laatste week, wat gaat het snel.Nog een gezellige week met je "kinderen". Je hebt in ieder geval een steentje bij gedragen om ze en mondje engels te leren.
    Dag kleindochter een dikke kus van Oma Nel.xxxxx

  • 03 April 2012 - 09:41

    Cees & Edith:

    Hoi Sanne, jeetje wat vliegen de weken om. Je begint alweer aan je laatste dagen op Bali, wij zijn benieuwd wat de plannen voor Java zijn. Wij wensen je nog veel plezier, een leuk afscheid en succes met het pakken van al je bagage.
    groetjes en geniet verder van al je indrukken!
    Cees en Edith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Vrijwilligerswerk Bali & Java

Recente Reisverslagen:

22 April 2012

laatste dag in indonesië

15 April 2012

miss Ayu

11 April 2012

bye bye slukat

02 April 2012

Kuta

26 Maart 2012

lovina
Sanne

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 13068

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 21 December 2014

Studeren in Maleisië

09 Maart 2012 - 24 April 2012

Vrijwilligerswerk Bali & Java

Landen bezocht: