laatste dag in indonesië - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sanne Evers - WaarBenJij.nu laatste dag in indonesië - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sanne Evers - WaarBenJij.nu

laatste dag in indonesië

Door: sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 April 2012 | Indonesië, Batavia

Afgelopen week weer lekker veel gedaan! Na mijn eerste nacht je bij miss ayu richting het vliegveld gegaan met de shuttle bus en naar Banjarmasin gevlogen. Had natuurlijk de goedkoopste vlucht wat ook wel te merken was aan de zitplaatsen.. mijn knieën zaten continu tegen de stoel voor me en de rugleuning stond zo ver naar voren dat het heul onconfortabel was maar dat maakt allemaal niks uit voor anderhalf uur, is zo voorbij. Heel klein vliegveld in banjarmasin waar ik gelijk de taxi had genomen naar mijn hotel. Vanuit daar gelijk opzoek gegaan naar een travel agency die in de lonely planet stond. Eerst geprobeerd uit te vinden hoe ik er moest komen via het hotel personeel maar die konden allemaal amper engels dus dat schoot niet echt op dus toen ben ik maar gaan lopen. Was niet heel prettig, die mensen daar zien daar niet zo vaak toeristen dus alle mannen bleven maar naar me roepen en volgen etc. Heb ik ook weer van geleerd en heb daarna nooit meer iets lopend gedaan, altijd taxi genomen. Nou na een tijdje liep ik voor het reisbureau, komt er een kerel op me af; miss i'm a guide can i give you some information? Ik vertrouwde het niet dus ik zei dat ik onderweg was naar het reisbureau, bleek hij daar te werken. Dat was mooi want hij was erg aardig en eerlijk. Ik wilde dus naar de orang oetans maar dat was veel te duur helaas. Heb toen maar een canal tour en tocht naar de floating market met hem geboekt. Was allebei heel interessant, vooral de canal tour. Je vaart tussen de huizen van bewoners door dus je ziet echt hoe ze leven.
Had toen maar een lekker hotel geboekt waar ik de laatste dag alleen maar heb gerelaxed op m'n kamertje, daar was ik wel aan toe!
Nou eenmaal terug in Jakarta was mijn agenda al weervolgepland! Zaterdag de hele dag met de hele familie naar hun huis in Bogor geweest, een plaatsje in de bergen. Ook lekker gerelaxed daar en avonds maar de mega shopping mail geweest. Vandaag hebben we in de buurt rondgefietst en bij een aantal mensen op bezoek geweest en ook geshopt.
En toen was het tijd om mijntas in te pakken (jaja alles past er makkelijk in en hij weegt maar 15 kilo!!) En zit het er weer op.. 6 weken voorbij gevlogen.
Morgen vertrek ik rond 12 uur mijn tijd hier en om 5 uur gaan we de lucht in. En dna ben ik dinsdag om 7 uur ochtends weer terug in het koude nederland!
Dank u voor alle leuke reacties op mijn blog!!!

  • 22 April 2012 - 14:03

    Ingrid:

    goede terugreis schatje!!!
    xxx mamsi

  • 22 April 2012 - 14:05

    Papa:

    Hoi Sanne, zal bij zijn je weer terug te zien XXX papa

  • 22 April 2012 - 14:09

    Myra:

    Hele fijne reis terug vriendin! Kan niet wachten je weer te zien dinsdag kusjes myr

  • 22 April 2012 - 15:18

    Cees&Edith:

    Wij kijken er naar uit om je weer te zien met al je foto's en verhalen.
    Goede reis terug!

  • 22 April 2012 - 16:36

    Judith:

    Jammer dat het naar de orang oetans gaan zo duur was. Maar je hebt weer een hoop andere leuke gedaan en een heeeerlijke relax-lui dag gehad!
    Wens jou een hele voorspoedige terugreis en kijk uit naar jou en het taartje van dinsdag!

    Liefs, Juud xxxxxx

  • 22 April 2012 - 16:55

    Dorry:

    Lieve Sanne

    Ik vind het heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad. Een hele goede vlucht terug en ik zie je vast wel een keer. Heel veel lieve groeten Dorry

  • 22 April 2012 - 20:20

    Nel Evers:

    Dag lieve kleindochter.Ik was vandaag in Belgie, vandaar dat ik nu pas jouw laatste blog lees. Wat maak je toch veel mee. Je bent echt een ondernemende meid. Ik was op Bedevaart en heb een kaarsje voor jou aangestoken voor een goede vlucht.
    Sanne, tot Dinsdag, kom je zelf alle xxxxxxxxx geven en een taartje eten.
    Liefs Omi.

  • 22 April 2012 - 21:12

    OOT:

    hallo sanne. we hebben gesmuld van al je verhalen. hopen straks alle details te horen en te zien. Bij thuiskomst nog een jetlag verwerken. groetjes, oma tim.

  • 23 April 2012 - 06:33

    Roselie:

    Sanne, ik heb genoten van jouw verhalen. En jij ook, denk ik zo te lezen. Maar toch geniet ik veeeeeeeeeeeeel meer als je morgen veilig in Nederland geland bent. Tot dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Vrijwilligerswerk Bali & Java

Recente Reisverslagen:

22 April 2012

laatste dag in indonesië

15 April 2012

miss Ayu

11 April 2012

bye bye slukat

02 April 2012

Kuta

26 Maart 2012

lovina
Sanne

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 599
Totaal aantal bezoekers 13068

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 21 December 2014

Studeren in Maleisië

09 Maart 2012 - 24 April 2012

Vrijwilligerswerk Bali & Java

Landen bezocht: