aangekomen! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sanne Evers - WaarBenJij.nu aangekomen! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sanne Evers - WaarBenJij.nu

aangekomen!

Door: sanneeversinindonesie

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Maart 2012 | Indonesië, Batavia

Aangekomen op het slukut learning centre in Bali!
Na een lange reis eindelijk, ik ben blij dat ik er ben!
Vlucht was ok, beetje turbulentie gehad. Ben nu wel echt helemaal kapot.
Was ook weer zo"n stuntel om m"n vinger tussen de rits van de tas te krijgen op singapore airport dus moest ik pleisters gaan kopen, stond ik bij de kassa met pinpas kon ik daar niet pinnen! En toen gaf dat vrouwtje ze maar gratis mee haha.
Werd op het vliegveld van Bali op gewacht door twee meiden die hier werken met een bordje met mijn naam erop en werden met zn drie een opgepikt door een meneer die hier ook werkt.
Was nog anderhalf uur rijden naar het project over super drukke wegen waar iedereen door elkaar rijdt en veel toetert naar de ontelbare scooters hier.
Het project ligt helemaal in het groen en is veel groter dan ik verwacht had, ze hebben een heleboel kleine les lokalen en eigen fruit bomen enzo.
Ik ga meedoen met een yoga klas en een klas je indonesisch. Een van die meidenhaalt eten voor ons en ze zou ook een simkaart voor me gaan halen!
Er zitten hier nu nog twee andere vrijwilligsters, een uit duitsland en een uit nederland!
Onze douche is lekker in de openlucht en we hebben lekkere bedden.
Die douche ga ik nu maar is uitproberen!!
Morgen meer.

  • 10 Maart 2012 - 07:36

    Ingrid Geurts:

    Super zo'n warm welkom!!! Ik kijk uit naar de foto's maar ga eerst maar even bijkomen. XXXXX je moeder

  • 10 Maart 2012 - 08:02

    Omi Evers:

    Wat fijn zo'n welkom!!!! Je houdt ons zo wel direct op de hoogte. SUPER....
    Ga echt elke dag uitkijken naar jouw
    berichten.
    Fijn dat er nog meer vrijwillgers zijn.
    Kun je zelfs Nederlands spreken.ha,ha.
    Vond het verhaal va

  • 10 Maart 2012 - 08:02

    Omi Evers:

    Wat fijn zo'n welkom!!!! Je houdt ons zo wel direct op de hoogte. SUPER....
    Ga echt elke dag uitkijken naar jouw
    berichten.
    Fijn dat er nog meer vrijwillgers zijn.
    Kun je zelfs Nederlands spreken.ha,ha.
    Vond het verhaal va

  • 10 Maart 2012 - 08:05

    OMI EVERS:

    MIJN BERICHTJE WAS NOG NIET KLAAR, WERD GEWOON AFGEBROKEN!!!!!.
    ALLE GOEDS, Sanne en veel plezier.
    Omi xxxxxxx

  • 10 Maart 2012 - 08:46

    Myr:

    Klinkt helemaal goed san!! Fijn dat alles zo goed is verlopen. Denk eraan, veel fotos maken hé! Ik kijk uit naar je volgende verslag xxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 Maart 2012 - 09:22

    Dorry Van Den Brink:

    Sanne heel veel plezier op Bali, ik ga genieten van je reisverslag. Heb me aangemeld. Geniet maar lekker, dikke kus van mij Dorry

  • 10 Maart 2012 - 09:38

    Juud:

    Fijn dat de reis goed is gegaan en dat je een warm welkom hebt gekregen! Rust nu maar lekker uit in de mooie groene omgeving. Hoop weer gauw van je te horen en te zien.

    Liefs, Juud xxx

  • 10 Maart 2012 - 10:07

    0ma Opa Tim {oot}:

    Mooi welkom in die heksenketel .We zien het helemaal voor ons. Zullen smullen van jouw verhalen

  • 10 Maart 2012 - 11:20

    Aletta:

    Hee lieve Sanne! wat fijn dat je veilig bent aangekomen in Indonesië! Ik snap dat je helemaal kapot bent van zo'n lange reis! Maar fijn dat het verder allemaal goed is! Geniet ervan he! kusjes

  • 10 Maart 2012 - 11:52

    Elwin Van Leth:

    leuk om je zo te kunnen volgen.en Heel veel plezier.
    in Indosese

  • 10 Maart 2012 - 12:00

    Papa:

    Hoi Dochter goed te horen dat je zo hartelijk bent ontvangen ga er lekker van genieten en ik kijk ook uit naar het volgende berichtje XXX papa

  • 10 Maart 2012 - 12:11

    Roselie Geurts:

    En ook veel plezier gewenst door de rest van de familie.
    Hoop gauw weer iets van je te horen.

    Liefs,
    Roselie

  • 10 Maart 2012 - 13:53

    Cees En Edith:

    Eindelijk, je bent er!!!!!
    De eerste indrukken heb je al opgedaan.
    Wij zijn benieuwd wat je verder nog gaat beleven.
    groetjes Cees en Edith

  • 10 Maart 2012 - 14:37

    Mirjam:

    Hee Sanne, fijn dat je heelhuids bent aangekomen. Rust lekker uit en... geniet! Groetjes; ook van mijn mannen.

  • 10 Maart 2012 - 14:40

    Marina:

    Hee lieve Sanne
    De kop is er af na die lange reis. (Wel dom dat je je ehbo-koffer was vergeten en niet eens een pleistertje had;-)) Nu kan je gaan genieten. zo te horen zal dat wel gaan lukken, wat een indrukken allemaal. Leuk om zo op de hoogte te blijven, zo te zien heb je voldoende leesvoer met al die reacties. volgens mij is het bij jullie al bijna bedtijd dus....slaap lekker
    Liefs, Marina

  • 10 Maart 2012 - 17:28

    Lotte:

    he zus ,
    gelukkig ben je heelhuids aangekomen
    nou op je vinger na dan .
    veel plezier

    dikke kus
    je kleine zusje

  • 11 Maart 2012 - 11:12

    Judith:

    Schatje,

    Superfijn dat de reis goed is verlopen, ondanks je vinger dan..

    En was het eten in het vliegtuig een beetje te doen?

    Fijn dat je zo werd opgewacht!! En die douche klinkt goed!! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je nieuwe berichten!!

    kusjess Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Vrijwilligerswerk Bali & Java

Recente Reisverslagen:

22 April 2012

laatste dag in indonesië

15 April 2012

miss Ayu

11 April 2012

bye bye slukat

02 April 2012

Kuta

26 Maart 2012

lovina
Sanne

Actief sinds 05 Maart 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 13039

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 21 December 2014

Studeren in Maleisië

09 Maart 2012 - 24 April 2012

Vrijwilligerswerk Bali & Java

Landen bezocht: